BETTY Konferencija

Kišnu radnu nedelju završili smo lepim vremenom i još lepšim sustretom sa našim kupcima. Posle dužeg vremena i uz primenu epidemioloških preporuka u petak, 21. maja u Šimanovcima održana je BETTY konferencija. Pod sloganom „Zajedno možemo više“ i uz prisustvo predstavnika BETTY apoteka iz cele Srbije, promovisan je koncept BETTY 2.0 . Skup je otvorio g. Dejan Aleksov, član Upravnog odbora za kupce i kanale koji je predstavio strateške planove razvoja brenda.

Gost govornik prof. dr. Goran Pitić je govorio o trendovima razvoja modernog biznisa, neophodnosti inoviranja i usklađivanja sa potrebama potrošača, dok je Marina Antić-Levanjić iz udruženja IQUVIA govorila o kretanjima na farmaceutskom tržištu u uslovima pandemije.

Detaljnije o BETTY 2.0 konceptu i o Upravljanju kategorijama proizvoda govorili su Stojan Vidojković, KAM BETTY kanala i Nikola Stepanović, ispred nabavke PHOENIX grupe Srbija. Ovom prilikom predstavljena je i BETTY loyalti kartica. O benefitima ovog loyalty programa i njegovoj implentaciji je Jovan Solomun, konsultant za loyalti program.

Nakon radnog dela programa za učesnike je organizovan obilazak skladišta u Šimanovcima i druženje uz koktel.